Fragt & Levering

På denne side finder du al den information, du har brug for om fragt og levering. Hvis du har spørgsmål ud over dette, kan du kontakte os via kontakt os-siden.

Dette er leveringsprocessen

Vi sender med forskellige fragtfirmaer og vi vælger altid den hurtigste til din ordre ud fra vægt og størrelse. Vi har fragtaftaler med de største og bedste leverandører efter vores mening. Du kan vælge mellem at afhente din ordre på et posthus i en butik nær dig eller få ordren leveret hjem til dig, dette afhænger af ordren.

1. Bestil produkterne og angiv leveringsmetoden

2. Du modtager en ordrebekræftelse

3. Vent på, at din ordre ankommer

4. Afhent din ordre på afhentningsstedet eller hjemme

Vores fragtpriser

Leveringstype
Levering 29 kr
Fri fragt over 499 kr Fri

Returnering på grund af fejl eller mangler

Hvis du har modtaget en ordre med en eller flere varer, der er beskadiget eller har problemer, bedes du kontakte os på mail eller chat. Vi skal have ordrenummer, navn, beskrivelse og billede af produktet. Når vi har modtaget denne, sender vi dig en ny vare uden ekstra omkostninger. Husk at du skal give os feedback på dette inden for 3 dage for at det er gyldigt.

Spørgsmål & Svar

Hvor lang er leveringstiden?

Vores leveringstid er altid hurtig, da dine varer afsendes indenfor 24 timer. Det betyder, at du har dine varer indenfor 1-3 dage i hele Danmark. Hvis du ikke har modtaget dine varer inden for 7 dage, bedes du kontakte os.

Hvilke leverandører tilbyder du fragt med?

Vi tilbyder fragt med leverandørerne GLS, DHL og TNT. Efter vores mening er disse de bedste og sikreste partnere i Danmark.

Hvor sender du fra?

Vi sender alle ordrer fra København og direkte til dig. Det betyder, at du altid får hurtig og sikker levering.

Hvad er prisen på fragt?

Hos os får du billig fragt, fordi vi har et godt samarbejde med vores fragtpartnere. Vores priser er opdelt i to grupper:

  • Levering 29 kr
  • Gratis frakt på ordrer over 499 kr
Hvad sker der, hvis en vare er beskadiget eller har defekter?

Hvis en vare er beskadiget eller defekt, bedes du kontakte os inden for 3 dage efter levering, så vi kan sende dig en ny vare. Varen, der er beskadiget eller defekt, skal returneres til os. Kontakt os via chat eller e-mail, hvis dette er tilfældet.

Har du brug for hjælp?

  • support@sunframed.dk

Del os på